Monthly Archives: Luty 2015

You are browsing the site archives by month.

Kiedy w trakcie wieczornego powrotu z biura

Kiedy w czasie popołudniowego powrotu z biura opuszcza nas stres całego dnia oraz pośród pobolewania głowy oraz bólu karku przychodzą myśli: „muszę coś zrobić, muszę zacząć się ruszać, jeść inaczej… tylko kiedy? jak?” jedyne co wtedy czujemy to zdołowanie. A rano kołowrotek rozpoczyna się viagra
od nowa. Noworoczne przyrzeczenia też niewiele dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, działamy na najwyższych obrotach, stawiamy sobie wysokie cele, dużo od siebie oczekujemy. Często zbyt dużo i za szybko i to zwykle stoi nam na przeszkodzie do wdrożenia w życie przemian.
impotencja1
Jak rozmyślamy o zdrowym jedzeniu wyobrażamy sobie ascezę z „zieleniną” i notorycznym uczuciem tęsknoty za poprzednimi smakołykami, jak rozmyślamy o aktywności fizycznej to zakładamy, że musimy wpasować te wielogodzinne zajęcia na siłowni i bieżni i nic dziwnego, iż wychodzi nam z tych obliczeń, iż w tygodniu już nie będzie czasu na sen, a przecież wypoczynek również jest ważny dla ciała… I w ten sposób nie rozpoczynamy żadnych zmian, a zdenerwowanie rośnie.
Najważniejsze, to zakomunikować sobie wprost: lepsza malutka zmiana niż brak zmian. Wygospodarujmy 15 minut dziennie lub pół godziny 3 razy w tygodniu, ażeby się poruszać – wybrać się na spacer, przesiąść się z auta do komunikacji miejskiej, dojechać gdzieś rowerem, pójść na basen czy squasha ze znajomymi. A może popróbować coś, czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma dostarczać nam satysfakcji! Zadbajmy także o dietę i określmy sobie konkretne dni w
cialis
tygodniu, w które będziemy spożywać lżej – np. w określone dni mniej kawy, zero fast foodów czy jedzenia późnym wieczorem. Stawiając sobie możliwe do spełnienia cele zyskujemy podwójnie: realizujemy prawdziwe zmiany do własnego życia i budujemy szczere chęci na kolejne! Czasami już nawet niewielkie modyfikacje planu tygodnia zapewniają zauważalną poprawę jakości życia seksualnego: czujemy się świeżo, atrakcyjniej i mamy więcej siły, którą warto w przyjemny sposób spożytkować…

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie oznacza jeszcze impotencji, choć radzę, abyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – można to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! cialis bez recepty

Zanotowałeś pierwsze ślady choroby – co musisz uczynić?

Przełam wstyd i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, żebyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie badaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oszacuje etap choroby i wskaże stosownego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Kłopoty ze wzwodem to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie prowadzone jest przede wszystkim przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć wyleczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami i warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw oraz owoców to twardy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i otyłości. Z owoców bardzo wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny powinno się zjadać czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zadać pytanie dietetykowi o stosowną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest surowym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe i ograniczeniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wprowadzenie do swojego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed łóżkowymi igraszkami wzmaga aktywność seksualną. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w złą stronę. Przyprawiając potrawy, używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które polepszają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa źle na twój organizm i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, iż znacząco redukują twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie poważne komplikacje, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, iż będziesz przesiąknięty ich brzydkim zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej niesympatyczny zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni oraz żenujących sytuacji między wami, również w sypialni. Oczywiste jest, że jako palacz na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest mocno powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak ważne jest, abyś oprócz właściwego odżywiania aktywnie praktykował sport. Czynnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieganie albo zajęcia na siłowni i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt rozbudowane. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeżeli będziesz pragnął cyklicznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Aby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Wyślij na wakacje rutynę a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa kłopoty (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra

Dziewięć wskazówek na podbicie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma przetestowanymi sposobami na to, żeby bardziej Ci się chciało oraz żeby twoja i towarzyszki satysfakcja z seksu była dużo większa.

Prezentuje kilka prostych porad, aby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj swoją partnerkę
Jeśli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wytwarzać hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Badania prowadzone w USA potwierdzają, iż kontakt cielesny stymuluje produkowanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zbliża pary ze sobą. Skutek jest jasny: częściej zaczynasz mieć ochotę na seks.
2. Wolny czas spędzaj na słońcu

Godzina spędzona na słońcu może powiększyć poziom testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o sześćdziesiąt dziewięć % – tak twierdzą naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego. W dodatku promienie słońca obniżają poziom melatoniny, hormonu, który obniża płodność oraz apetyt na seks. Opalanie w solarium też tak działa.
3. Oglądaj filmy romantyczne

Zgodnie z tym co dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może skutkować tym, iż mężczyzna będzie bardziej romantyczny oraz troskliwy. Ustalili oni, że filmy miłosne podnoszą ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za przyrost libido – aż o dziesięć procent. Najżmudniejszmy twoim zadaniem będzie znalezienie takiego filmu, w czasie którego uda ci się nie usnąć.
4. Ziewaj ziewaj
Ziewanie i erekcje są nadzorowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przyszykujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym podołasz zadaniom łóżkowym, gdy pojawi się taka potrzeba. Oprócz tego ziewanie powoduje, iż czujesz się zrelaksowany, a do twojego penisa przypływa więcej krwi.

5. Spożywaj sok z owocu granatu
Codziennie pij szklankę soku z granatu. Badania zrealizowane na Uniwersytecie Kalifornijskim udowodniły, levitra
iż owoc ten pomaga zwiększyć przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego sprawia, iż całujesz bardziej namiętnie.
6. Otocz się zapachem waniliowym

Zapach wanilii skutecznie wzmaga transport krwi do penisa – tak twierdzą naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa wytwarzanie fal alfa w mózgu, które odprężają oraz pomagają pozbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wyzwalanej w mózgu, która generuje podniecenie seksualne. Rozumie się samo przez się, że nabywanie lodów waniliowych jest o wiele mniej kłopotliwe niż wyposażanie się w specyfiki na potencję.
7. Odżywiaj się zdrowo
Jeżeli mężczyzna spożywa zbyt mało cynku, jego organizm wytwarza mniej testosteronu. Toteż powinno się włączyć do menu sporo potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistego pieczywa. Nie zapomnij także o witaminie C, która powiększa poziom oksytocyny w ciele i wspomaga funkcjonowanie gruczołów płciowych.
8. Rzuć tytoń

Nikotyna znajdująca się w papierosach może doprowadzić do zawężenia naczyń krwionośnych, utrudniając napływ krwi do penisa. Pewne doświadczenie udowodniło, że spalenie jedynie dwóch papierosów może sprawić, że erekcje staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy także o innych negatywnych aspektach palenia, np. nieświeży oddech, żółte zęby i zmarszczki.
wiecej na naszej stronie kamagra w zelu

Witam na moim blogu

flower-power-297x246

Halooo :)